FANDOM

en dat ik en Finn jou en Jackson halfdood aan het bloeden zagen en dus ik Jackson beetpakte en Finn jou en dat we naar Zweinstein teleporteerde [de Minister van Magie kan wel op ZS teleporteren] en wij dus in die zaal roepen naar Liam en Britt dat ze mee moeten komen naar ziekenzaal terwijl we jullie afschermen, jullie kids opstaan van de tafel als ze zien dat we hun ouders beethebben [want like die kids herkennen dat gewoon duh] en dat ik en finn dus naar de ziekenzaal rennen met jullie in onze armen en liam en britt ons achterna, en dat er dan door Finn een paar Aurors naar Zweinstein gestuurd zijn om de boel te bewaken, dus de seconde dat wij de Grote Zaal uitzijn dat er een groep Aurors naar binnen marcheert en de deur blokkeert, al die kids in paniek [en jouw kids al helemaal want die werden ook tegengehouden, maar op ten duur kwam Professor Raeken (Theo) naar ze toe om ze mee te nemen naar de ziekenzaal]. De ziekenzaal had dus 2 bedden naast elkaar gezet waar jij en Jackson op liggen en jullie leven nog maar jullie verliezen kapot veel bloed, zijn teringbleek, onder de wonden en shit, en er staat een scherm om jullie bedden heen zodat niemand kan zien wat er gebeurd, alleen ik, Liam, Britt, Finn staan in dat gebied om je bed terwijl Theo met je kids buiten de zaal wacht. Op ten duur overleggen Britt en Liam met elkaar en merken ze dat 't foute boel is, en dan hoor je hun opeens zo van: "I'm sorry but... we can't do anything to save them..." met traantjes in hun ogen, en wij ook allemaal in shock. Jackson en jij hebben gehoord wat er gezegd is en hebben er in feite vrede mee, maar dan hoor ik jou nog met zo'n gewond, klein zielig stemmetje zeggen van: "Even though you can't save me anymore, save my baby. Get him out of me, please. I don't want him to die with us. He has so much to live for." En dat Liam en Britt elkaar aankijken van: "Oh my god... are we really going to have to cut his baby out of him?" Maar op ten duur word 't ter plekke gedaan en word de baby uit je gesneden terwijl je nog leeft, dus jij in tering veel meer pijn dan dat je al was, en terwijl die operatie aan de gang is pakt Jackson je handje beet, zit Finn naast je bed en fluistert 'ie lieve dingen naar je toe, terwijl ik bij Liam en Britt kijk of alles goed is terwijl ik een spell uitspreek die de pijn bij jou moet verzachten, en dan na een flink aantal minuten komt jullie kind ter wereld, navelstrengetje word doorgeknipt en shit, en Liam legt dat kind tussen jou en Jackson in zodat jullie ze gezamenlijk als koppel voor de eerste (en laatste ;( ) keer kunnen beethouden. Jij helemaal janken van blijdschap dat je kindje gered is, en op dat moment laat Theo je kids de zaal in en die zien dan de toestand waarin jullie verkeren en die raken helemaal in paniek, maar als ze eenmaal iets "gekalmeerd" zijn zie ik jou nog zeggen tegen ze van: "Meet your brother, Theodore and Hugo. This is Rick. I want you to look after him, to protect him and keep him safe, since your father and I won't be around to do that." Dan begin je tering hard te kuchen en shit, en is het laatste wat je zegt iets in de zin van: "I love you all, I'll wait for you in the afterlife."

dat jullie nog leefden na die attack, dat het jouw idee was om je kind uit je te halen, dat jij en jackson samen sterven met je kids en familie om je heen en da tnieuwe kind tussen jullie in omf

Het leek me zo onwaardig afscheid als jullie 2 al tegelijkertijd in die aanval dood gingen

Maar omfg ik zag in m'n hoofd gewoon hoe die Grote Zaal werd afgezet door Aurors [die eigenlijk onder jouw leiding staan want jij bent Head Auror, dus ze hebben ook allemaal een tering goede band met je want jij was één van hun weinige bazen die hun met respect behandelden.]

omf ;(

omy

Misschien dat jij dan net als Sneep in de laatste film

dat jij dan ook jankt en dat wij dan ook je tranen mogen hebben, om zo je herinneringen te mogen inzien [zodat we kunnen zien hoe de attack begon, wie je aanviel etc en wat er gezegd werd]

want obvi ik en finn waren er niet bij toen je aangevallen werd

en zo kunnen we het plot beginnen om de daders te vinden omy

die deuren van de ziekenzaal open geduwt worden, dat carole ene paar aurors heeft weg geduwd, en dat joshua er achter aan rent, en carole dan mijn lijk ziet, en keihard schreeuwt : '''NOOOOOOOOOOOOOOOOOO NOT MY SON!!!'' echt kapot emotioneel, zakt ze door dr voeten, vangt Finn haar op, zitten ze samen op de grond keihard te huilen en zie je Joshua ook met veel tranen in zijn ogen.

dat als jij en jackson zs in gebracht worden dodelijk gewond, dat dat dus een geheim gehouden word voor alle leerlingen, dus als jullie de grote zaal passeren dat die grote deur dicht is, en dat Finn dan even later binnen loopt, mij shockeert want ja, wat doet m'n stiefbroer aka de minister van magie op mijn school??? en dat hij dan naar die lerarenkamer toekom, mij liam en brittanny apart neemt en vertelt over de attack en dat jullie in ziekenzaal zitten, en dat wij er dan als een gek naartoe gaan, en mijn en jouw kids zitten aan tafel zo van WHAT THE FUCK IS HAPPENING, en dat mijn deputy dan die grote zaal sluit en even op mijn plek gaat invallen en dat de kids in onzekerheid en onwetendheid zitten totdat Theo ze komt ophalen

Op ten duur gaat die grote zaal deur weer open en kom ik kapot bleek naar binnen, hoor je Carole d'r geschreeuw op de achtergrond omf

al die kinderen zo van WHAT THE FUCK IS HAPPENING

omf hou op

ga ik naar die eh speechstoel

zeg ik een hele korte zin of iets depri of w/e

iets wat bijna niemand snapt

en dan verschijnsel ik weg omy want ik voel mn controle ove rmn elemental ding weggaan AAAA

sws hebben finn en liam op ten duur ook dat ze hun elemental controle verliezenen en dus apart moeten zitten ergens omdat hun magie onbeheersbaar is aweee

"Don't you dare telling me it's okay, Brody. You're going to die and leave not me but mom and dad and Finn and Liam and your own KIDS behind. How is that okay? Theodore, Hugo and Rick need you and Jackson in their life. I can't possibly fulfill that role since I'm not and will never be their biological parent."

En dan zie ik jou al zoiets zeggen van: "Pat... who cares if they're not your biological family? We weren't either... and look at us - at all the adventures we went through. We even act as if we're a real family and you know what? We... we are... Blood does not define family..."